22 Eylül 2010 Çarşamba

Uyanın amk !

At gözlüğü takarım.
Kedileri eve doluşturur cinsel istismarda bulunurum.
Kendimi ayna karşısında izlerken bulurum kimi zaman.
Prensiplerim var diye övünürüm ama başka biri bunu söylediğinde ona kıl olurum.
Kumaş pantolonun altına spor ayakkabı giymem, kumaş pantolon giymem bi kere amına koyim.
Kendimi aptal sanmam, kendini aptal sananı ben hiç sanmam.
Telefona önem vermediğin kadar hiç bişeye önem vermem.
Kaç yaşında olduğunu umursamam ki ben bile yaşımı umursamıyorum.
Önceden annemin mavi ışıklı panasonik bi telefonu vardı onu çok seviyordum çalanı bulup götüne sokmak isterim.
Bu blogu neden okuduğunu bile bilmiyorum.
Herhalde salağın tekisin yada bana hayran.
Ne yani bunları söyledim diye kötü mü hissettin?
Ne bide benim hakkımda götü kalkık piç diye mi düşünüyorsun?
Düşünmemelisin çünkü ben hakkımda hiç öyle şeyler düşünmedim, senin hakkında da.
Sen kimsin?
Ben sadece biriyim. Yabancı biri. Kendime yabancı değilim merak etme kaç yıldır aynı şeylerle yaşıyorum ve devamda edeceğim galiba.
İçiyorum ben sen içiyor musun?
Sigara falan?
Ne dicem ne salak oldu dimi?
Mırmır diye bi kedimiz var yanıma geldi. miyavladı gitti.
Lan bana bak sıkıldım ben yazmaktan hadi siktirip git.
Okuma lan yazmıcam daha.



Götten sikeyim hayatı belki oda açı çeker bizim gibi.
Belki gördüklerimizi unuturuz. Bu mırmır pirelenmiş galiba dışarda. Banada geçer mi pire?
Hay sizin sevgilinilerinizi hayatınızı yaşadığımız dünyaya sokayım hadi lan siktir ordan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder