21 Ocak 2010 Perşembe

Yalnızlık allaha mahsus birşey değildir sizi kandırıyorlar!


Genelde insanlar yanında hayatını paylaşabileceği birini isterler. İyi anlaştığı biriyle beraber vakit geçirmek ister. Ben çok şanslıyım ki benim öyle bir kaygım olmucak. Çünkü daha geçen gün geldi aklıma sayın okuyucular. Ben bloguma her yazışımda yalnız kalıyordum ve o zaman adam gibi şeyler yazıyordum ve bunu alian bilmiyordu. İstanbuldayım evimde ve kendi odamda alian bilgisayara kurulmuş ve ben dedim " bloguma birşeyler yazmam gerek ama burda yazamıyorum " alianda " olum burdan iyi yazılcak ortam mı var? " diyince, dedim "olum burda yalnız kalamıyorum ki " dedim ve bunu anlattım ona ben çok şanslıyım diye sonra oda bana dönüp aynısını söyledi ve bilmenizi istediğim tek şey var. Biz hiç birşeyi eksik yaşamıyoruz. Beraber yapmadığımız bok kalmayınca yeni bok arayışları içine giricez. Yalnızlık, allaha mahsus birşey değildir sizi kandırıyorlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder