1 Ocak 2010 Cuma

"EVET"

Ansızın yataktan fırladığımda aklımda olan tek şey şimdi napıcağımdı? Ne gidicek bir işim ne de okulum vardı yada görüşmek için dışarı çıkacağım biri, kapılar bana kapalıydı bugün ama ben genede erkenden kalktım. Odamımı toplasaydım yoksa yüzümü ve saçımımı yıksaydım belki vakit geçerdi böylece yada bilgisayarı açıp müzik mi dinleseydim? Ne yapıcağımı bilmiyordum zaten insan gerçekten ne zaman ne yaptığını bilirdi ki? Her gün yaptığınız aynı şeyleri bir sonraki gün tekrar yapmak kimin hoşuna giderdi ki? Bugün farklı bir şey mi deneseydik? Karşımıza çıkıcak her fırsata " HAYIR " dememiz gerekse bile inatla " EVET " mi deseydik? Belki biraz farklılık yaşardık. Size şimdi soru sormak istiyorum ve hepsinin cevabı hayır bile olsa evet demelisiniz çünkü bunları yaparken gerçekten deli durumuna düşseniz bile eğleniceğinizi ve yaşadığınızı hissettirceğini umduğum şeylerdir.
- Bir bardasın ve önünde 5 tane şat bardağının içinde votka veya tekila var hiç ara vermeden hepsini içmeyi isterdin dimi ?
- Otobüstesin ve insanlar sana bakıyor, neden onlarla konuşup dertlerinin ne olduğunu sormuyorsun?
- Sokakta yürüyorsun hava gerçekten çok soğuk ve üstündeki elbiseyi çıkarmayı denemelisin dimi?
- Kafede oturuyorsun ve arkadaşın bir kişiyi kesiyor hadi durma koş arkadaşının hoşuna giden kişiyle konuşmaya git ve onu masana davet et ve ona aklına gelebilcek şeyi söyleyip masadan gönderirdin dimi ?
- Bugün sorulara cevap vermemeyi denesen, insanlar senin onları görmezden geldiklerini düşünmeleri gerçekten güzel olurdu dimi?
- Bugün eşofman giy ve öyle sokağa çıkmayı dene ve toplum içindeyken yapılmaması gereken şeyleri yapmayı dene mesela neden cinsel organını kaşamayı denemiyorsun yada eşofmanla hoplayıp, zıplayıp, koşmayı isterdin dimi?
- Güneşli bir günde neden kazak giyip dolaşmayasın, her yerinden ter akarken sana sorulan " Terlemiyor musun? " sorularına evet diyip arkadaşlarından üstündeki eşyaları istemeyi denersin dimi ve verdiklerini giyip unutmalarını sağlarsın böylece eve onlarla gidebilirsin dimi?
- İnsanlara dinlediğin müzik için böyle giyinmediğini anlatmayı istemez miydin?
- Bugün ayağına çorap giymeden çamura basmayı isterdin dimi?
- Neden bugün dolaptan bir kaç yumurta araklayıp balkondan insanlara yada arabalara atmayı denemiyorsun?
Ve bunlardan fazlasını yapmayı isterdin dimi? Seni durduran hiç bir şey yokken durma bütün karşına çıkan fırsatlara " EVET " de ve yaşadığını hisset ve yukardakileri yap.
Bu blog Yesman filmi alıntısı değildir ama etkisinde kalınmıştır ama gerçekler bunlardır, gerçekten yaşadığını hissetmeyi isterdin dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder